Thursday 16 October 2014

Art Journal workshop with ...... ME !!! / Workshop Art Journaling met .... mij !!

Hello fellow Crafters, 
Hallo iedereen, 

Vandaag, niet zoals je van mij verwacht, een berichtje in het Nederlands. 
Today, unusual for me, a blogpost in Dutch. 

Ik vind het vreselijk leuk te vertellen dat ik op zondag 16 november een workshop Art Journaling ga geven bij 'De Scrapheap' in Sprang Capelle. Dit is voor mij dubbel feest omdat dit iets is wat ik allang wilde gaan doen en nu eindelijk de kans hiervoor krijg en omdat Sprang Capelle voor mij bekend gebied is want ik ben vlak daarbij geboren en ik heb mijn jeugd daar doorgebracht. 

I am so excited to tell you that on Sunday the 16th of November I will be teaching a work shop Art Journaling at 'de Scrapheap' in Sprang Capelle. This is a great pleasure for me as I have wanted to do this for ages and I was born and raised very near Sprang Capelle. So it is like going home..

Hieronder vind je het bericht van de Scrapheap zoals het op hun WEBSITE  staat. 

Underneath you can read what it says on the WEBSITE from de Scrapheap.

As my lovely English-speaking friends won't be able to join me, I didn't translate the original post. 

Ik hoop dat jullie tijd en zin hebben om te komen, als dat mogelijk is ! 

Hopelijk tot zondag 16 november ! 



Artjournaling met Corrie (€ 35,00) 16 november (8 beschikbaar)

Corrie Herriman, een van de Stampotique Designers, gaat voor ons deze workshop verzorgen.
Je werkt in een klein Dylusions Journal, met heel veel verschillende stencils, stempels, verfjes, inkten etc





Je leert een aantal leuke technieken, waar je in je latere "Artjournal carriere" veel plezier van gaat hebben.

Wij zorgen voor alle materialen (inclusief het journal) om 2 dubbele pagina's te maken in je journal. Kleuren, stempels en teksten kies je zelf uit, dus je maakt het helemaal naar je zin. 
Heb je zelf een leuke tekst (stempel) die je wilt gebruiken, neem hem dan vooral mee. We hebben ook een flink assortiment alfabetstempels, dus je kunt ook je eigen teksten maken.











De beide voorbeeldpagina's zijn met verschillende technieken en materialen gemaakt.
In het workshopbedrag zit, naast het al het benodigde materiaal , de hele dag koffie, thee of fris met iets lekkers en natuurlijk een lekkere broodjeslunch.
Op eventuele aankopen krijg je 10% korting.
Vergeet niet je basisgereedschap, zoals mesje, schaar, snijmachine, liniaal, lijm en dubbelzijdig tape, maar ook een schort (wij hebben eventueel plastic schorten beschikbaar) en een zwarte en witte pen (er zijn er een paar beschikbaar, maar dan moet je op elkaar wachten). 
Deze workshop wordt gehouden op zondag 16 november van 10.00 tot 16.00 uur en wordt gegeven door Corrie Herriman




9 comments:

  1. Lovely pages and well done you, hope you have a fantastic time xx

    ReplyDelete
  2. Your pages are wonderful I love how you get lovely colour changes on them. I am sure your workshop will be an outstanding success as you have plenty of techniques and vision to inspire your students. They are all in for a treat!
    Love
    Amanda x

    ReplyDelete
  3. Beautiful pages, Corrie!!
    Best wishes for your workshop... your students will be lucky !!

    ReplyDelete
  4. Leuk dat jij ook een workshop bij de Scrapheap gaat geven! Het is een heerlijke winkel en Carla heeft altijd zo veel op voorraad... Leuke voorbeelden! Alvast veel plezier en veel succes! Fijn weekend alvast, Gerrina

    ReplyDelete
  5. I love the pages! Congrats and best wishes on the workshop you'll be teaching. Hugs ~ Renee

    ReplyDelete
  6. You were born to teach, Corrie, so am glad that this is finally happening for you! Great journal pages to lure in your students. They will love you and their projects!

    ReplyDelete
  7. Fabulous news, how happy and proud you must be! (though maybe a bit stressed..) Really congratulations to you Corrie. Have a wonderful week-end Coco xx

    ReplyDelete
  8. Gefeliciteerd Corrie....dat wordt vast een gave dag....je voorbeelden zien er heerlijk uit, dus dat voorspelt veel goeds :-)
    Geniet ervan!!!
    Groetjes, Alie :-)

    ReplyDelete
  9. Wow gefeliciteerd, leuk hoor!!
    Groetjes Karin

    ReplyDelete